Kao što smo i obećale, Booklicious se vraća na velika vrata sa svojom serijom intervjua. Ovoga puta našu sugovornicu ne treba posebno predstavljati. Ona je Anđa Marić - predivna i svestrana pjevačica, autorica i osnivačica Male škole za Veliki život! post#16

 Intervju s Anđom Marić 


1. Anđo, upravo smo pročitale Vašu knjigu MOJA Revolucija u 365 DANA. Možete li našim pratiteljima reći nešto više o njoj? Kako je knjiga nastala?

Knjiga je nastala kao transkript mojeg video izazova na YouTubeu od 365 dana kada sam se odlučila pojaviti u svom životu svaki dan, bez obzira kako se osjećala. Knjiga je koncipirana kao svakodnevna hrana za misli - kao svakodnevni koristan priručnik za rad na sebi.


VIDEO: YouTube/Što (meni) znači biti jak? 💪👸

2. Kakve su povratne reakcije čitatelja? Javljaju li Vam se?

 Reakcije čitatelja su senzacionalne – kao i ova koju sam dobila neki dan: Draga Anđa, moram ti ovo napisati. Kupila sam tvoju knjigu i od kad ju čitam nemam napadaje panike, ne smetaju me neke stvari, osjećam se bolje…Ne znam je li to do knjige, ali ja ću vjerovati da je, jer sam prije nje skoro svaki dan imala napadaje. Znači knjiga je top, čudo, ti si čudo, hvala ti do neba! 🥰



FOTO: Anđa Marić 

3. Budući da smo pročitale knjigu možemo reći kako je puna korisnih lekcija. Vraćate li se nekada određenim poglavljima kada imate npr. težak dan? Što najradije čitate u slobodno vrijeme?

 Pa da ,knjiga je prvobitno bila selfhelp za mene i ona je puna lekcija koje sama prolazim svaki dan. U slobodno vrijeme radim na nekakvom upgradeu sebe, učim i razvijam se.

4. Osim što ste napisali knjigu pokrenuli ste i Malu školu za Veliki život.“ O čemu je riječ i kako se zainteresirani mogu prijaviti? 

Da, osnovala sam Malu školu za Veliki život. Prvotno sam imala pretplatu za ljude koji su htjeli kontinuirano raditi svaki tjedan.

Ovo je druga godina moje škole i sada idem na novi nivo. Pripremam pakete radionica i Master Class EV koje ću uskoro objaviti, a imat ću i pakete za ljude koji žele raditi sa mnom jedan na jedan.



FOTO: Anđa Marić/Moja revolucija u 365 dana

5. Tko se sve može prijaviti u Malu školu za veliki život? Postoje li neke dobne restrikcije i sl. ili su dobrodošli svi oni koji žele raditi na sebi?

Svi se mogu prijaviti no ne znam da li sam ja osoba za njih, a to utvrdimo nakon prvog informativnog razgovora. Uskoro ću imati i radionicu uživo sa svojom prijateljicom i kolegicom Ingrid Divković koja će se zvati Budi junakinja svog života. Ovdje su dobrodošli svi.

Detalji o radionici uskoro će biti objavljeni na mojoj web stranici, kao i na mom Instagram profilu. 


Poljubiti dno najbolja je odskočna daska. 




VIDEO: YouTube/Flare - Zaista 

 

Primjedbe