Inspirirana knjiškim izazovom koji se ovih dana pojavio na Instagramu, odlučila sam napisati nekoliko čitalačkih činjenica o sebi. Nadam se da će vam se novi blog post svidjeti i da ćete se prepoznati u nekim od ovih točaka. Krenimo :) post#14

 1. Knjige sam intenzivno počela čitati nakon završetka faksa. Nekako sam cijeli život imala jasnu putanju koja se sastojala od obrazovanja (osnovna, srednja škola i naposlijetku fakultet). Nakon završetka visokog obrazovanja, odjednom sam bila izgubljena s postavljenim pitanjem iznad glave: "Što sada?" (svi znamo da se posao u RH ne dobije tako brzo i lako). Nisam se imala za što uhvatiti, a knjige su mi nakon 17 godina školovanja bile poznanica  pa sam se uhvatila njih. Doduše ispitnu literaturu sam zamijenila knjigama po svom ukusu. 

                                  FOTO: Booklicious

2. U vrijeme corona krize 2020. opet sam se našla bez posla. U tim trenucima sam odlučila sa sestrom pokrenuti Instagram profil book__licious na kojem danas imamo nešto više od 1000 pratitelja. Profil mi je omogućio prostor u kojem se mogu izraziti, biti kreativna, svoja. Doslovno me spasio, a ne moram vam ni reći koliko sam se zbog istog osjećala korisnom. Danas kada je poslovni život posložen book__licious predstavlja čisti užitak i bijeg od ponekad stresne stvarnosti.

3. Obožavam čitati trilere i kvalitetne psihološke knjige, dok mi ljubići odlično dođu kao odmor od ponekad emotivno teških i iscrpljujućih knjiga. Balans je sve 😃

                                       FOTO: Booklicious

4. Nikada ne jedem dok čitam, jer volim očuvati svoje, ali i posuđene knjige. Isto tako, jednostavno ne mogu jesti dok čitam, jer mi koncentracija isključivo mora biti usmjerena na knjigu. Od jela i pića tijekom čitanja, isključivo konzumiram čaj

5. Knjige većinom posuđujem u knjižnici. Tu i tamo neku kupim i te knjige najčešće volim posuditi i proslijediti ljudima koji vole i žele pročitati ono što imam na raspolaganju.

FOTO: Booklicious                                                

6. Od travnja ove godine sam članica book cluba u sklopu Centra za mlade Grada Zagreba i neizmjerno me vesele naši jednomjesečni čitalački susreti.

7. Trenutno nemam čitalačku krizu, ali definitivno osjećam umor od nekih drugih stvari, a sve to pridonosi nešto sporijem tempu čitanja, iako održavam konstantu svaki dan. 

8. Jedina knjiga uz koju sam dosada plakala je "Ulica krijesnica" američke autorice Kristin Hannahe.

FOTO: Booklicious                                       

9. Uvijek radije pročitam knjigu, nego što volim pogledati njezinu filmsku ekranizaciju. Na kraju ionako ispadne da su knjige puno bogatije i kvalitetnije od priče na ekranu. Jedini slučaj u kojem mi je film draži od knjige je "Dnevnik Bridget Jones". Bridget mi je sto puta simpatičnija kao lik u filmu, nego lik u knjizi.

10. Uz već spomenute trilere, obožavam čitati autobiografske knjige.

11. Neke od najdražih knjiga su mi: "Sjećanja jedne gejše", "Zlatni kavez", "Hitlerove kušačice", "Lažljivi život odraslih", "Zimski vrt", "Drži se", "Bowie život u slikama", "Susjed"

FOTO: Booklicious                                                             

12. Još uvijek nemam svog omiljenog autora , jer mislim da moram "pojesti još puno žganaca". Znam samo da me do sada Kirstin Hannah nije nikad razočarala, a sve mi miriši da bi mi se Viktor Frankl mogao jako svidjeti. Uskoro na red dolazi njegova knjiga "Čovjekovo traganje za smislom", a prema svemu sudeći što sam do sada čula od drugih ljudi bit će to-to.

13. Nikada prije čitanja knjige ne čitam recenziju iste. Želim stvoriti neki svoj sud, a i ne volim kada mi se pola ili cijela knjiga spoila .

14. S druge strane obožavam pročitati recenziju neke knjige koja me se dojmila, jer me uvijek zanima kako su ju drugi doživjeli
FOTO: Booklicious                                                              
                                                                   
15. U excellu imam popis svih knjiga koje želim pročitati kao i onih koje sam već pročitala.

16. Ne volim čitati SF knjige, jer se s nečim nadrealnim jednostavno ne mogu poistovjetiti.

Neka vam nikad uspjeh ne bude cilj - što ćete više prema njemu stremti, to ćete ga lakše promašiti.

Primjedbe